Vil du være en del af et sejt kvindepanel?
Annonce
Den anden dag fortalte jeg i et indlæg, at en afrikansk familie hænger bedst sammen når kvinderne står for økonomi og indkøb. De har størst familieansvar og er bedre til at forvalte pengene – det er ganske enkelt facts. I Danmark har kvinderne længe styret de fleste familier med hård hånd, og hvis jeg kigger tilbage på mine egne forhold, så har det ofte været mig der stod for pension, forsikringer, indhentning af tilbud på bil og helt kedeligt sat foden på bremsen når det blev liiiige sjovt nok at svinge kortet, i køb der minder om potensforlængelse 😉 Det er simpelthen ikke længere mændende der enerådigt står for de større indkøb. Det er heller ikke dem der længere sidder på de højeste poster og indtægter, og derfor kommer hjem med en weekendtur til lillemor som hun dåner over, uden at tænke på om et køleskab havde været en bedre investering. Kvinderne er simpelthen dem der tager de største købsbeslutninger i danske hjem, og det er ved at være på tide at det fremgår tydeligere i de tilbud vi bliver mødt af. Jeg kan med andre ord sagtens trække (okay kæmpe mig) i en pink catsuit, hejse mejeriet op under hagen og svinge de lyse lokker, uden bileproducenterne behøver at lave en fjollet nøglering og kalde den nye bilmodel for en SATC-bil, eller lokke med an candyfloss når det skal tales pension – som om jeg ikke forstår bedre, bare fordi jeg er kvinde. Kvinder under 30 år har i de større byen en højere indtægt end mænd, og er i øvrigt i overtal på de videregående uddannelser, så det ville være rart at producenterne der skaber produkter og markedsføring for dem, faktisk tager os seriøst. Virksomhederne er absolut klar over dette, men de kan have svært ved at finde ud af hved det egentlig er vi ønsker, og hvordan de skal henvende sig til os på en ordentlig måde – uden det er rullet ind i en pink fjerboa 🙂
LOWE FRIENDS er et kommunikationsbureau der har et ret awsome kvindepanel, der er med til at definere hvad vi som kvinder egentlig gerne vil mødes af, af produkter og hvad der virker rent markedsføringsmæssigt. Det kan være at vurdere nogle produkter, hvad I ligger vægt på når I skal købe bil, hvad I har i køleskabet osv. Ganske harmløst og nok egentlig lidt sjovt, med ganske gode bennefits.
Kvindepanelet rekrutterer lige nu flere kvinder til deres panel, som I kan være heldige at blive en del af. Man kan nemlig vinde en masse dejlige præmier, når man er med til at dele sine erfaringer, meninger og behov. Og så kan man måske punke lidt indflydelse igennem, så vi som kvinder bliver mødt af lidt mere seriøs kvindepower, end poppet girlpower.
I kan tilmelde jer HER
Alle der tilmelder sig dette kvindepanel hos LOWE FRIENDS er med i konkurrencen om 3x Smartbox “tid til forkælelse”.