Fredagsbobler #8 - Sukkerfri Champagne

UGE 3 DAG 1+2+3+4

 

Så er vi halvvejs! Jeg håber du stadig er motiveret og kan mærke en forskel… Altså, hvis ikke du er øm (for det er jeg fandme!), så har du ikke trænet nok/rigtigt. Jeg er altid mest øm fra forrige træning, den dag vi skal træne igen. Jeg tror det er meget godt Troels og jeg er sammen om det her, for jeg er ret god til at passe maden og ikke sååååå vild med at træne, hvor han elsker træningen, men leder dybt i alle skuffer, hvis ikke jeg holder øje – vi hjælper hinanden.

Min vægt står pt ret stille, men jeg er fortrøstningsfuld, da det er denne tid på måneden og jeg ved det er væske der ikke giver slip – vejningen næste uge må give mig noget godt!

 

 

 

 


Cirkel 1

 


Cirkel 2

 


Cirkel 3

 

 


 

 

Det er ikke hver dag jeg får anrettet måltiderne på bedste bloggermanér, der er faktisk nok at se til med tre børn hjemme der skal skoles og have mad, i tøjet, skifte underbukser 11 gange og irriterende strømper 7 gange. Det er mest den ene, der er lige dér… Det er ikke den 15 årige, lad os sige det sådan!

Jeg ELSKER kalkunbacon, det er som slik for mig. Faktisk kan jeg ikke lide svinebacon, jeg kan simpelthen ikke få det ned. Her er det æggehvider, grønkål og spinat til morgenmaden.

 

 

 

Jeg skifter ofte hakkebøf ud med denne ret, som er hakket oksekød med grøntsager og lidt flåede tomater (så børnene kan være med, de får det på pasta) ovenpå rå revet squash. Jeg har en bestemt tingest at rive det med, ved faktisk ikke hvad den hedder.

 

 

Husk du skal lave dagens øvelser i alle cirkler tre gange. Jeg må indrømme mine baller og lår er så ømme, at jeg nogle dage vralter og ligner en pensionist når jeg skal rejse mig fra toilettet. Jeg holder mig sågar så længe jeg kan, fordi det gør ondt at sætte mig.

God fornøjelse!

 

 


Cirkel 1

 

 


Cirkel 2

 


Cirkel 3

 


 

 

Jeg lavede lige en let dressing af lidt Cheasy skyr og krydderier, da jeg savnede lidt nyt.

 

 

 

 

 

Image Map

7 kommentarer

  • Louise

    Godmorgen, så er træningen overstået, tak for et godt og meget overskueligt program ☺️

    Vi lever ret meget kødfrit herhjemme, og du opfordrede til at dele opskrifter og andet så vi kunne hjælpe hinanden, med en baby og en 3 årig er det de meget nemme løsninger der bliver lavet her, så hvis nogen synes der er meget tilberedning kan det også være alternativ til jer 😅

    Kikærter, kidney bønner, tofu og ‘wanna be kyllingestykker og Hakkebøffer’ bliver brugt i stor stil her

    Kikærter med spidskommen, koriander, chili og persille rørt i en skål er super nemt, mega hurtigt og fantastisk til en salat i stedet for kødet – og så koster en øko dåse 7 kr, så meget billigt

    I kan også tage denne blanding tilføje 1 løg, 1 fed hvidløg, godt med persille og 1 æg, stavblende, forme til kugler på en bageplade og sætte dem i ovnen så har man lækre falafler (pensl evt med olivenolie for sprødere skorpe)

    Det samme kan gøres med røde kidney bønner, her passer paprika, persille, og chili rigtig godt til.

    Og til jer der tænker jeg bliver da mere mæt af kylling end kikærter, så udfordre jeg jer til at spise 150 g kikærter til frokost, så kan i i hvert fald ikke spise jeres eftermiddags snack 🙃

    Så bare lidt inspiration og et tak for at holde motivationen oppe 😄💪

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Marlene

    Hey hey
    Okay jeg har tænkt. Over champangne emnet.
    Hvor meget er det lige et glad champagne mætter i forhold til et helt æg. Eller et stykke lækker ost. 🤷🏼‍♀️
    Mån ikke kroppen har bedre af vitaminer og næring en alkohol😂nu vi er ved sundheds emnet. Jeg ved godt det sjove skal være med meeeeennn så vil jeg hellere havde en øl da😂😂
    Hura for øl og æg og ost.
    Jamen vi fortsætter den hårde træning min søs og jeg er med for fulde skrue… klem her fra til alle de seje trænings kvinder

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      Hahaha joooo jeg ved godt jeg er tosset, måske skal nogle ting bare blive inde i mit hoved, men det er også rart at få det ud – det er alligevel tosset at gå med selv 🙂 Jeg er faktisk også meget glad for øl 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Karina

    Jeg har været et fjols og trænet uden sko, så nu har jeg fået seneskedehindebetændelse i foden og op ad benet. Hvad gør jeg? Stopper helt? Alt hop og løb gør ondt også burbees og jumping Jacks. Hvad må jeg? Skal jeg stoppe til det er helt ovre og starte forfra igen?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      Ej for pokker, det var da fjollet! Uhhh jeg er ikke læge, så tør dårligt rådgive dig. Kan du cykle? Du skal passe på din krop, det er altså vigtigt 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Helene

    Hej, har du en opskrift på den der kødsauce? 🙂
    Btw tak for hjælpen med vægttabet 😀

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Maiken Taagaard

    Hvor er din tallerken fra – hvilket mærke? Super smuk😍👍

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Fredagsbobler #8 - Sukkerfri Champagne