UGE 3 DAG 5+6+7

Program for hele UGE 4

 

Sidste uge! Jeg troede simpelthen jeg havde lagt dette op tidligere, så beklager det bliver et formiddagspost.

Hvis du har overholdt kost og træning indtil videre, så er jeg sikker på du kan se og mærke stor forskel allerede. Alt efter hvordan du er installeret og hvad der har været muligt for dig, så er jeg bare glad for at have været med til at holde dig og jer i gang. Det har for mig selv betydet ret meget at jeg ikke bare er svulmet op i disse uger, ikke bare lod stå til, selvom jeg ikke har trænet alle gangene, eller helt overholdt madplanen – jeg har gjort mit bedste, i denne skøre tid. Der er forskel på hvad der drev mig for 5 år siden, og så nu, men uanset hvad det har givet, så har det været meget bedre end bare sidde på en voksende Coronarøv i sofaen!

Jeg har faktisk fået lidt mere mod og lyst til at gå i køkkenet, umiddelbart virker det til resten af huset har været okay med det, de frygter min mad en smule mindre end Corona og dét er da et fremskridt! Jeg tror jeg må prøve mig lidt mere frem med sunde retter, måske lidt thai da det er den slags mad jeg hælder mest til og det jeg savner mest fra København.

 

Jeg har samlet hele sidste uge i ét indlæg, og taget nogle flere råd med fra bogen, som I kan tage til jer. Rigtig god fornøjelse, i dag er der pause, så sørg for at få slappet af. Hvis ikke du har set Tiger King endnu, så gør det. Jeg har aldrig nogensinde set noget så tosset… Det kan sket ikke beskrives, eller opdigtes. Crazy!

 

 


 

 


 

 

Prøv at skifte oksekødet fra de mellemøstlige deller ud med kylling – det er jeg næsten mere til, så godt! Troels har lavet en let tzatziki, af en halv revet squash som vendes i salt der ligges i 10 min, og derefter drænes i en sigte, tilsæt Cheasy fraiche, et fed hvidløg, lidt olivenolie og tilsmag med salt og peber.

 

 

 


 

 

HUSK du skal lave hver cirkel 3 gange!

 


Cirkel 1

 


Cirkel 2

 


Cirkel 3

 

 


 

 


 

 

Sidste træning!

HUSK du skal lave hver cirkel 3 gange!

 


Cirkel 1

 

 


Cirkel 2

 

 


Cirkel 3

 

 


 

 

SLUT! Tillykke med du gennemførte de 4 uger, på den ene eller anden måde. Jeg fejrer det altså med en Mimosa, og af den gode slags, med friskpresset juice.

 

 

 

 

Image Map

4 kommentarer

  • Mette

    Hvad ender din vægt og cm på Mascha? 👍

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mia

      Jeg er også nysgerrig på hvad din vægt endte på😄💪?

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Camilla

    Jeg savner antal af gentagelser i hver cirkel for idag (dag 4 ) og kan se at de også mangler på sidste træning. 💪

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Morten

    Sådan – den er da ikke SÅ kvappet mere.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

UGE 3 DAG 5+6+7