UGE 1 DAG 2 - nu er vi i gang!

UGE 1 DAG 3+4+5

 

Der er flere der har ønsket flere dage i træk, og det kan jeg da godt se er meget lettere end en plan hver morgen, så her får du de næste tre dage, dag 3, 4 og 5 i vores første uge.

Det var dejligt med en hviledag i dag (vi havde lidt hyggelig morgentræning med børnene, men mest fordi det var sjovt), vi er alle ret ømme, og i skrivende stund har Troels hovedpine, som helt sikkert er fordi han ikke har fået sukker bare et par dage. Det er så vildt hvad sukker gør ved kroppen, det er noget af det sværeste at vænne sig af med og kroppen stritter gerne imod. Men bare vent, det bliver så dejligt, du må ikke give op!

 

 

Her har du dagens træningsprogram. Du skal lave hver cirkel 3 gange i træk. Så når du har lavet de tre første øvelser i cirkel 1, så laver du dem to gange mere, og går videre til cirkel 2. Dem laver du også tre gange i træk, og går videre til cirkel 3, som du laver tre gange – og så er du færdig. God fornøjelse!

 

 


CIRKEL 1

 


CIRKEL 2

 


CIRKEL 3

 

 

 

 

Dagens træning er den samme som vi lavede 1. dag, så du kender øvelserne og det gør det nok lidt lettere at komme igennem. Jeg kan bedst lide når jeg har prøvet det hele nogle gange, og kender øvelser og program, så er det lettere at se en ende på det. Jeg fortæller igen hvordan du gør, for tro det eller ej, der er nogen der hopper over hvor gærdet er lavest, hvis ikke det er skåret ud i pap – eller faktisk helst går helt uden om hegnet!

Du skal altid lave hver cirkel 3 gange i træk. Så når du har lavet de tre første øvelser i cirkel 1, så laver du dem to gange mere, og går videre til cirkel 2. Dem laver du også tre gange i træk, og går videre til cirkel 3, som du laver tre gange – og så er du færdig.

God fornøjelse!

 

 


CIRKEL 1

 


CIRKEL 2

 

 

 


CIRKEL 3

 

 

 

 

Image Map

18 kommentarer

  • Bettina

    Så er morgentræning overstået plus 2 km løb. Jeg hader allerede de sprællemænd🤪🤪

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Louise

    Er der nogen grøntsager der er ‘ulovlige’? Synes tit man ser at det er no go med majs, kartofler, søde kartofler ect?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      ja, kartofler er altid no-go, jeg spiser heller ikke brød, ris og pasta, da jeg hæver op som en spærreballon 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Pernille

      Hvorfor er kartofler no-go?

      Har aldrig forstået det med at skære noget fra i en kost medmindre man selvfølgelig ikke kan tåle det. Mange ser på kulhydrater som farlige i et vægttab, men kulhydrater er alt afgørende for kroppen og er hjernens benzin..

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      Du må spise alle dem du vil, det er helt op til dig selv – jeg fortæller her hvad der virker for mig 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Christina

    Hej Mascha 🙂 Jeg oplevede i går, at jeg blev virkelig dårlig. Kvalme og hovedpine. Ved du om det kan have noget at gøre med den ændrede kost og minus sukker? For jeg har det fint i dag, men har for første gang ikke haft sukkertrang,

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      Ja, jeg får altid hovedpine når jeg stopper med sukker, det gjorde Troels også.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Camilla

    Skal jeg lave træningsprogrammet fra den første dag på dag 4 og på dag 5?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      nej, du skal træne det program jeg har lagt op 🙂 Programmet for dag 1 og dag 5 er det samme, dag 3 og dag 7 er det samme.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Louise

    Hej Mascha
    Jeg er også kommet godt i gang. Jeg er dog ikke helt med på om man fast træner hver anden dag? Eller træner man både dag 3, 4 og 5?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Camilla

      Jeg er også meget i tvivl om dette spørgsmål ?

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • maschavang

      Man træner fast hver 2. dag, men nogle dage, som i dag på 4. dagen, skal du gå eller løbe en tur 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mette Bjerre Klingenberg

    Hejsa. Opskrift på kullingefrikadeller?:)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Anne Mette

    Hej Mascha 🙂 Jeg har et spørgsmål til det proteinpulver du bruger i nogen af opskrifterne. Tager du det også dagligt opblandet med vand? Eller blander du det kun i retterne? Kan man blande det direkte i feks. skyr, uden der er væde ved?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Heidi

    Så er dagens trænning gjort💪🏼 Det er SÅ GODT🙏🏻😍

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Louise

    Super god træning. Kosten er virkelig effektiv.
    Har ca de samme mål som dig og har tabt 1,2 kg herpå 5 dagen. Så ender jeg forhåbenlig på de 52 kg når vi er færdige🌟🌟- så fedt altså. Tak

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Dorte

    Kan man bruge frossen spinat i smoothien eller skal det være frisk ?

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

UGE 1 DAG 2 - nu er vi i gang!