Smart dekoration :)

Hyggelig weekend :)

Vi har været i jylland hele weekenden, og boede på skønne Hotel Royal i Århus – fedt sted!! Hollie Nolia er vild med deres trapper 😉

Billedet er fra færgen, hvor hun hyggede sig enormt. Hun er i den grad et socialt lille barn. Hun siger højt hej til ALLE, til de svarer tilbage.

Jeg besøgte min veninde Gry, som bla. har en datter på HN’s alder. De hyggede sig så fint sammen, og så fik vi luskede tøser lige en genial idé. Eller faktisk gjorde Gry’s mand Thomas. Andreas skulle ud med nogle kollegaer, og så ville jeg og musen bare hygge på hotellet. For at gøre historien kort, tilbyder Thomas at passe HN, og så kan Gry og jeg tage ud med Andreas & co. Hun har jo aldrig været passet før, og slet ikke med overnatning, så jeg var ret nervøs – men gjorde det! Thomas er Nico’s barndomsven, så han kender godt HN. Jeg tænkte, at skulle hun blive ked, kunne jeg jo bare hente hende i en taxa. Men det gik simpelthen så fint 🙂 Så han tog altså lige tjansen med i alt 4 kids, og sov tæt med hende hele natten, til lyden af Teletubbies. Næste morgen legede hun bare videre med jævnaldrende Celina, og var så glad da hun blev hentet igen.

Og for det ikke skal være løgn, så sov hun igennem for første gang den nat!! Sikkert fordi det var et nyt sted. Hun bøvler mest når hende og jeg sover alene hjemme. Typisk ik.

Sådan her, så går køreturen bare meget bedre.

Med Andreas ude og optræde. Hun klappede og grinte så højt, at vi gik fra salen for ikke at forstyrre, haha… Hun var helt vild 🙂 🙂 Så vi satte os ud bagved og så Teletubbies.

Har åbenbart kun taget billeder af hende hele weekenden. Der er ikke meget andet at vise… Agtigt 😉